[ wydarzenie zakończone 🙁 ]
Online Marketing Day
Spodobało Ci się wydarzenie? Chcesz wziąć udział w kolejnej edycji konferencji?
Zarejestruj się, żeby jako pierwszy poznać tematykę kolejnej edycji i prelegentów wydarzenia

Zarejestruj się teraz!

11800
uczestników 2 edycji
15
godzin wiedzy
24
ekspertów marketingu
30
partnerów wydarzenia
Event
Czym jest
Online Marketing Day?

To otwarta konferencja online o SEO, content marketingu, promocji w mediach społecznościowych i reklamach w Google.

W ciągu kilku godzin poznasz porady najlepszych ekspertów z branży zupełnie za darmo.

Pracujesz w agencji lub dla klienta? A może prowadzisz własny biznes i samodzielnie promujesz produkty? Nie ma znaczenia czy jesteś specjalistą, czy dopiero zaczynasz. Na konferencji znajdziesz praktyczne wskazówki, które pomogą Ci szybciej osiągać lepsze wyniki promocji w sieci.

Dlaczego warto
wziąć udział?

Doświadczeni eksperci

Wskazówki i porady, które faktycznie poprawią wyniki Twojej promocji, uzyskasz od zawodowców z wieloletnim doświadczeniem.

Merytoryczne bonusy

Otrzymasz darmowe materiały merytoryczne, a także zniżki na narzędzia i usługi. Dzięki nim wykorzystasz teorię w rzeczywistości.

Darmowy udział

Udział w Online Marketing Day jest całkowicie darmowy. Jedyne co musisz zrobić, to zarezerwować miejsce przed wydarzeniem.

Konferencja online

Dostaniesz link do transmisji live, którą obejrzysz w dowolnym miejscu świata: w biurze z kolegami, w domu czy na wyjeździe.
Agenda
Czego się nauczysz?
Program konferencji

Zobacz program konferencji Online Marketing Day

Online
3 czerwca
09:30 - 09:50
Adrian Andrzejczyk
GA4 święty graal czy gorący kartofel, czyli najważniejsze wady i zalety — Adrian Andrzejczyk (Cube Group)
Po komunikacie Google o planowanym usunięciu usług Google Universal Analytics oczy wszystkich marketerów zwrócone są w stronę nowej usługi GA4. Budzi ona wiele skrajnych emocji. Z jednej strony irytujemy się zmianami w interfejsie, z drugiej zauważamy innowacje mogące usprawnić naszą pracę. W czasie wystąpienia wskażę najważniejsze wady i zalety nowego GA4.
10:00 - 10:20
Anna Moczulska
5 rzeczy, które GA4 zmieni w Twojej codziennej analizie danych — Anna Moczulska (Artegence)
GA4 już na stałe zagościło w narzędziowniku marketerów internetowych na całym świecie. Ale czy w pełni wykorzystujemy potencjał tego narzędzia?

W prezentacji opowiem o 5 funkcjonalnościach „nowego GA”, które na zawsze zmienią to, jak analizujesz dane o ruchu w Twoim sklepie internetowym!

10:30 - 10:50
Przerwa
10:50 - 11:10
Anna Jaroszewska
Contentowy strzał w dziesiątkę. Jak dobierać kanały dystrybucji do branży i tematyki treści — Anna Jaroszewska (WhitePress)
Nic tak nie frustruje, jak budżet przepalony na dobre treści publikowane w źle dobranych kanałach dystrybucji online. Podpowiem Ci, jak opanować trudną sztukę dobierania najbardziej efektywnych rodzajów treści do branży, a także gdzie i w jakiej formie promować nowy content, by odnosić sukcesy w kampaniach digital marketingowych.
11:20 - 11:40
Joanna Wrycza-Bekier
Jak wpleść prostą historię do artykułu eksperckiego i zainspirować czytelnika — Joanna Wrycza-Bekier
Podczas prelekcji poznasz:
- 6 powodów, dla których warto opowiadać
- 3 składniki, dzięki którym opowieść zawsze się uda.

Nauczysz się, jak:
- dopracować problem, który jest sednem historii
- w prosty, lecz skuteczny sposób zbudować napięcie
- sprawić, by historia wywołała oddźwięk u czytelnika
- dostrzegać inspiracje wokół siebie.

Wydaje Ci się, że aby opowiadać trzeba mieć lekkie pióro? Jest dokładnie na odwrót. To dzięki opowiadaniu pióro staje się lekkie. Historia na blogu eksperckim nie tylko ułatwi czytelnikowi lekturę, ale przyniesie Tobie radość pisania i zwiększy Twoją produktywność.

11:50 - 12:10
Milena Majchrzak
Jak tworzyć teksty z pomocą sztucznej inteligencji — Milena Majchrzak (SEMSTORM)
Artykuły tworzone przez AI są tańsze niż teksty pisane samodzielnie lub przez copywritera. Ich generowanie zajmuje też mniej czasu. I chociaż AI brzmi jak technologia przyszłości, to jest w zasięgu każdego z nas. Na prelekcji opowiem Ci:
· co trzeba wiedzieć, żeby pracować z AI,
· jakie pułapki czekają na tej drodze,
· które umiejętności przydadzą się najbardziej,
· czy Google akceptuje treści AI.
12:20 - 12:40
Przerwa
12:40 - 13:00
Łukasz Żelezny
Ekscentryczne sposoby na zwiększenie skali działań poprzez sztuczną inteligencję i nie — Łukasz Zelezny (SEO.London)
Ciężko tyrasz nad swoimi działaniami SEO a rezultatów ni widu, ni słychu? Twoja witryna nie zajmuje wysokich pozycji na frazę „wypożyczalnia przyczep Bogatynia”? Ruch jest tak niewielki, że musisz do search console podchodzić z lupą?

To frustrujące, czyżn't? Wkładasz tyle wysiłku, a wszystko jak krew w piach. Łatwo jest się poddać, rzucić to, wyjechać w Bieszczady albo do jakiegoś innego Radomia. Szczególnie kiedy wydaje się, że wszyscy inni wyprzedzają Cię w rankingu, a dla Ciebie Google zarezerwowało szczególną pozycję numer 68... Myślisz przez łzy, że gdyby choć była to pozycja 69, to przynajmniej można by się uśmiechnąć.
I tu wchodzę ja. Mam dla Ciebie dobrą wiadomość i nie zawaham się jej użyć. Otóż istnieje wiele sposobów na zwiększenie Twojego zasięgu... m.in. przy użyciu sztucznej inteligencji.
Dzięki kilku autorskim taktykom pomogę Ci maksymalnie wykorzystać Twoje wysiłki w zakresie SEO, tak że pozycja 68 już nie będzie Ci straszna.
Tylko daj mi szansę i wpadnij na konfę.

13:10 - 13:30
Piotr Michalak
Growthhacking TOP10 — Piotr Michalak (Grupa Tense)
Ciekawi Cię, jak można zdobyć dodatkową widoczność swojej strony, a nawet kilka ekstra wyników w TOP10? Jeśli tak, to ta prezentacja jest dla Ciebie! Przedstawię przykłady growth hackingu SEO, stosowane przeze mnie strategie skalowania wyników, a także pomysły, jak zająć nawet kilka miejsc w pierwszej dziesiątce wyników.
13:40 - 14:00
Roman Rozenberger
Prawie wyszło, czyli w 25 minut o błędach i łatwych rozwiązaniach SEO dla e-commerce — Roman Rozenberger, IBB Media
Podczas mojego wystąpienia chciałbym podzielić się z Wami najczęstszymi błędami SEO dla e-commerce oraz ich rozwiązaniami z wykorzystaniem narzędzi (w tym SEMSTORM). Po 25 minutach przeanalizujesz i zaczniesz wprowadzać zmiany w swoim e-commerce.
14:10 - 14:30
Przerwa
14:30 - 14:50
Adam Banasik
Jak zautomatyzować swój biznes i nie stracić głowy — Adam Banasik (User.com)
Większość firm już nie raz i nie dwa podejmowała próby wdrożenia automatyzacji marketingu. Niestety często były nieskuteczne i nie można było ich uznać za sukces biznesowy. Dlaczego? Wiele firm chce wprowadzić Marketing Automation, bo „tak należy” i „konkurencja tak robi”, a nie dlatego, że realnie tego potrzebuje. Jak sprawdzić, czy to odpowiedni czas na rozpoczęcie przygody z automatyzacją? Jak wybrać narzędzie odpowiednie dla Twojej firmy i odbiorców? Co warto, a czego nawet nie powinieneś próbować automatyzować? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań uzyskasz w trakcie mojej prelekcji.
15:00 - 15:20
Barbara Kaleńczuk
Powrót do przyszłości, czyli 3 zasady z zakupów na targu, które wykorzystasz w e-commerce — Barbara Kaleńczuk (Shoper)
Podczas prelekcji poznasz termin live commerce i dowiesz się, jak wdrożyć go do swojej strategii sprzedaży e-commerce. Dowiesz się również, kim są Key Opinion Leaders oraz Key Opinion Sellers i przekonasz się, jak dużo wspólnego mają z najlepszymi sprzedawczyniami na targu. Dowiesz się również jak zaprezentować swoje produkty, by klienci chcieli je kupować.
15:30 - 15:50
Łukasz Chwiszczuk
Google Ads 2022 – jakie zmiany czekają nas w tym roku w systemie reklamowym Google — Łukasz Chwiszczuk
Które typy kampanii w Google Ads są najbardziej efektywne. W jaki sposób przygotować się na zmiany w systemie reklamowym — co będzie ważne i na co zwrócić uwagę? Podczas prelekcji poznasz nowe typy kampanii takie jak performance max, triki do optymalizacji oraz skalowania wyników. Mam nadzieje, że po tym wystąpieniu będziesz mógł/mogła wykorzystać tylko najbardziej efektywne rozwiązania oraz uniknąć „pułapek” w prowadzeniu kampanii.
Eksperci
Kogo usłyszysz?
Prelegenci

Oni wygrali niejedną walkę z algorytmem wyszukiwarki Google oraz budżetem reklamowym. 3 czerwca 2022 najlepsi eksperci podzielą się z Tobą swoim doświadczeniem zupełnie za darmo. 

Milena Majchrzak

Milena Majchrzak

[CEO & Content Marketing Evangelist]
Współtwórczyni SEMSTORM. Pracę w branży SEO rozpoczęła 14 lat temu. Od ponad 20 lat tworzy strony i platformy internetowe, najpierw hobbystycznie, a następnie zawodowo. Miała okazję i przyjemność występować na wielu scenach związanych z
Joanna Wrycza-Bekier

Joanna Wrycza-Bekier

[Doktor nauk humanistycznych, trenerka biznesu.]
Jest autorką 7 książek, które pomagają lepiej pisać, m. in. Magia słów, Fast Text, Webwriting i Szkoła twórczego pisania. Wykładała na wielu biznesowych studiach podyplomowych i wypowiadała się jako ekspert na portalach branżowych. Pod
Łukasz Żelezny

Łukasz Żelezny

[Ewangelista SEO]
Ewangelista SEO. Kieruje agencją SEO.London. Jest odpowiedzialny za wzrost rozpoznawalności marki w wynikach organicznych, stopy konwersji, ruchu i zaangażowania. W 2015 r. został uznany za jednego z dziesięciu najbardziej wpływowych influencerów
Łukasz Chwiszczuk

Łukasz Chwiszczuk

[Google Ads Expert]
“Czarodziej” od reklamy w Google z ponad 10-letnim doświadczeniem. Jego specjalnością są kampanie nastawione na realny efekt biznesowy (był odpowiedzialny za kampanie Google Ads dla takich marek jak Ford, mBank).
Anna Moczulska

Anna Moczulska

[Senior Digital Analyst]
Z branżą marketingu internetowego związana od 2016 roku. Przed Artegence była team leaderem Data Analyst Team w Sempai, a wcześniej zdobywała doświadczenie, pracując dla takich marek jak TVN czy dentsu aegis network. Na co dzień wdraża narzędzia
Piotr Michalak

Piotr Michalak

[Ekspert SEO]
Od 2014 roku pomaga w rozwoju widoczności stron w Internecie. Pracował zarówno z małymi e-commerce, jak i dużymi serwisami. Od lat szuka niestandardowych rozwiązań na zwiększenie ruchu, stosując przy tym quick wins.    
Roman

Roman Rozenberger

[Ekspert SEO]
Właściciel agencji IBB MEDIA. Z SEO i PPC ma do czynienia od około 2010 / 2011 roku. Dorabiał w ten sposób na studiach, od 2014 roku bardziej zawodowo, a od 2016 roku na swoim. Ulubiona przestrzeń do pracy to e-commerce.
Anna Jaroszewska

Anna Jaroszewska

[Head of Content Marketing]
W Whitepress koordynuje współpracę z klientami oraz pozyskiwanie wydawców, czuwa nad wdrażaniem nowych funkcji do platformy i zadowoleniem użytkowników – reklamodawców, copywriterów i wydawców.  Nałogowy kawosz ze słabością do głaskania
Barbara Kaleńczuk

Barbara Kaleńczuk

[Specjalistka social commerce ]
Zawodowo specjalistka social commerce w Shoper oraz wykładowczyni w szczecińskim oddziale Wyższej Szkoły Bankowej; prywatnie fascynatka internetu i nowych mediów. Mimo że metryka może cię zmylić, dumna reprezentantka Generacji Z. Największą
Adrian Andrzejczyk

Adrian Andrzejczyk

[Head of Analytics]
Od 2009 roku zawodowo zajmuje się digital marketingiem. Absolwent Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Pracował dla największych agencji marketingowych obsługując znane polskie marki. Obsłużył ponad
Adam Banasik

Adam Banasik

[Partnership Manager]
Solidne zaplecze sprzedażowe, jeśli chodzi o wykształcenie i 14-letnie doświadczenie zdobywane w rodzimych i zagranicznych firmach tj. British American Tobacco, Philip Morris, Uniworld, Eniro. W pracy w User.com ceni sobie automatyzacje i jej
Kasia
SEMSTORM
Alicja
Wojtek
Jacek
Milena
Kasia
SEMSTORM
Organizator
Kim jesteśmy?

Cześć, jesteśmy SEMSTORM.

Bardzo miło nam Cię poznać.

Tworzymy narzędzie, z którego korzystają marketerzy i właściciele biznesów w całej Polsce.

Organizujemy także konferencję – Online Marketing Day.

Wiemy z własnego doświadczenia, jak skuteczny marketing może wprowadzić biznes na nowy poziom.

I tą wiedzą chcemy z Tobą się podzielić. Dlatego już 3 rok z rzędu zapraszamy jako prelegentów naszych kolegów i partnerów, osoby, do których kompetencji nie mamy żadnych wątpliwości.

Czym jest SEMSTORM?
SEMSTORM to wszechstronny, prosty w obsłudze system, który ułatwia codzienną pracę z SEO i contentem. Znajdziesz tu 5 uzupełniających się narzędzi, dzięki którym m.in. zaplanujesz swoją strategię marketingową, wypozycjonujesz serwis oraz napiszesz zoptymalizowane treści. To dlatego SEMSTORM wybrało już ponad 68 tysięcy użytkowników – właścicieli biznesów, copywriterów, marketerów i SEO-wców.
dimaq
DIMAQ to międzynarodowy program  weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych. Więcej informacji dimaq.pl 

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują 12 punktów recertyfikacyjnych.

Żeby punkty zostały do Ciebie przepisane, wypełnij formularz po prawej stronie zanim konferencja się zakończy!

Wypełnij formularz DIMAQ,
żeby dostać 12 punktów recertyfikacyjnych

Patronat honorowy
IAB Polska
Patroni medialni
E-commerce w praktyce
Marketerplus
Marketing przy kawie
Nowy Marketing
Poradnik Przedsiębiorcy
Poradnik Pracownika
Partnerzy III edycji Online Marketing Day