POWTÓRKA
Nagrania

Jak tworzyć teksty z pomocą sztucznej inteligencji

Milena Majchrzak (SEMSTORM)

Artykuły tworzone przez AI są tańsze niż teksty pisane samodzielnie lub przez copywritera. Ich generowanie zajmuje też mniej czasu. I chociaż AI brzmi jak technologia przyszłości, to jest w zasięgu każdego z nas. Na prelekcji opowiem Ci co trzeba wiedzieć, żeby pracować z AI i jakie pułapki czekają na tej drodze.

GA4 święty graal czy gorący kartofel, czyli najważniejsze wady i zalety

Adrian Andrzejczyk (Cube Group)

Po komunikacie Google o planowanym usunięciu usług Google Universal Analytics oczy wszystkich marketerów zwrócone są w stronę nowej usługi GA4. W tym materiale poznasz najważniejsze wady i zalety tego nowego systemu webanalitycznego.

5 rzeczy, które GA4 zmieni w Twojej codziennej analizie danych

 Anna Moczulska (Artegence)

GA4 już na stałe zagościło w narzędziowniku marketerów internetowych na całym świecie. Ale czy w pełni wykorzystujemy potencjał tego narzędzia? Tych 5 funkcji „nowego GA” na zawsze zmienią to, jak analizujesz dane o ruchu w Twoim sklepie internetowym!

Contentowy strzał w dziesiątkę. Jak dobierać kanały dystrybucji do branży i tematyki treści

Anna Jaroszewska (WhitePress)

Nic tak nie frustruje, jak budżet przepalony na dobre treści publikowane w źle dobranych kanałach dystrybucji online. Dowiesz się, jak opanować trudną sztukę dobierania najbardziej efektywnych rodzajów treści do branży, a także gdzie i w jakiej formie promować nowy content, by odnosić sukcesy w kampaniach digital marketingowych.

Jak wpleść prostą historię do artykułu eksperckiego i zainspirować czytelnika

Joanna Wrycza-Bekier

Wydaje Ci się, że aby opowiadać trzeba mieć lekkie pióro? Jest dokładnie na odwrót. To dzięki opowiadaniu pióro staje się lekkie. Historia na blogu eksperckim nie tylko ułatwi czytelnikowi lekturę, ale przyniesie Tobie radość pisania i zwiększy Twoją produktywność.

Ekscentryczne sposoby na zwiększenie skali działań poprzez sztuczną inteligencję i nie

Łukasz Zelezny (SEO.London)

Ciężko tyrasz nad swoimi działaniami SEO a rezultatów ni widu, ni słychu? Twoja witryna nie zajmuje wysokich pozycji na frazę „wypożyczalnia przyczep Bogatynia”? Dzięki kilku autorskim taktykom dowiesz się, jak maksymalnie wykorzystać Twoje wysiłki w zakresie SEO, tak że pozycja 68 już nie będzie Ci straszna.
Tylko daj mi szansę i obejrzyj nagranie.

Growthhacking TOP10

Piotr Michalak (Grupa Tense)

Ciekawi Cię, jak można zdobyć dodatkową widoczność swojej strony, a nawet kilka ekstra wyników w TOP10? Jeśli tak, to ta prezentacja jest dla Ciebie! Poznasz przykłady growth hackingu SEO, stosowane strategie skalowania wyników, a także pomysły, jak zająć nawet kilka miejsc w pierwszej dziesiątce wyników.

Prawie wyszło, czyli w 25 minut o błędach i łatwych rozwiązaniach SEO dla e-commerce

Roman Rozenberger, IBB Media

Wystarczy niecałe pół godziny, aby poznać najczęstsze błędy SEO dla e-commerce oraz ich rozwiązania. Chcesz przestać je popełniać? Obejrzyj wystąpienie, dzięki któremu po 25 minutach przeanalizujesz i zaczniesz wprowadzać zmiany w swoim e-commerce.

Jak zautomatyzować swój biznes i nie stracić głowy

Adam Banasik (User.com)

Większość firm już nie raz i nie dwa podejmowała próby wdrożenia automatyzacji marketingu. Niestety często były nieskuteczne i nie można było ich uznać za sukces biznesowy. Jak sprawdzić, czy to odpowiedni czas na rozpoczęcie przygody z automatyzacją? Jak wybrać narzędzie odpowiednie dla Twojej firmy i odbiorców? Co warto, a czego nawet nie powinieneś próbować automatyzować? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań uzyskasz w trakcie mojej prelekcji.

Powrót do przyszłości, czyli 3 zasady z zakupów na targu, które wykorzystasz w e-commerce

Barbara Kaleńczuk (Shoper)

Podczas prelekcji poznasz termin live commerce i dowiesz się, jak wdrożyć go do swojej strategii sprzedaży e-commerce. Dowiesz się również, kim są Key Opinion Leaders oraz Key Opinion Sellers i przekonasz się, jak dużo wspólnego mają z najlepszymi sprzedawczyniami na targu. Dowiesz się również jak zaprezentować swoje produkty, by klienci chcieli je kupować.

Google Ads 2022 – jakie zmiany czekają nas w tym roku w systemie reklamowym Google

Łukasz Chwiszczuk

Które typy kampanii w Google Ads są najbardziej efektywne. W jaki sposób przygotować się na zmiany w systemie reklamowym — co będzie ważne i na co zwrócić uwagę? Podczas prelekcji poznasz nowe typy kampanii takie jak performance max, triki do optymalizacji oraz skalowania wyników. Mam nadzieje, że po tym wystąpieniu będziesz mógł/mogła wykorzystać tylko najbardziej efektywne rozwiązania oraz uniknąć „pułapek” w prowadzeniu kampanii.