POWTÓRKA
Nagrania

Każde słowo się liczy, czyli jak nie tworzyć z AI nudnych treści

Milena Majchrzak (SEMSTORM)

Obejrzyj, jak nasza ekspertka prześwietla nudne, przewidywalne i sztampowe treści AI, a następnie wywraca je do góry nogami, przemieniając w coś, co przyciąga uwagę oraz karmi wyobraźnię. Dowiedz się, jak unikać tworzenia tekstów, które mogą wywołać tylko uśmiech zażenowania. Co zrobić, aby zamiast tego były zawsze świeże, oryginalne i absorbujące?

Nie tylko algorytmy wykorzystanie przewagi ludzkiej inteligencji w optymalizacji kampanii Google Ads

Karolina Loranc (Cube Group)

W nowoczesnym świecie, gdzie algorytmy AI i automatyzacje zdominowały niemalże każdy aspekt życia, może wydawać się, że człowiek stał się zbędny. Czy na pewno? 🧠 Karolina Loranc z Cube Group opowie Ci o roli ludzkiej inteligencji w zarządzaniu kampaniami Google Ads.

Popraw za darmo swoje linkowanie!

Sebastian Heymann (Linkhouse)

Wiesz, że sekret udanego pozycjonowania kryje się m.in. w hiperłączach, które codziennie umieszczasz na swojej stronie? 🔗 Odkryj nieznane aspekty linkowania, które pozwolą Ci zwiększyć skuteczność działań SEO.

Czy idealne znaczy najlepsze? Przewaga human touch w komunikacji marek.

Magdalena Urbaniak (MaxTractor)

Sztuczna inteligencja, mimo swojej „doskonałości”, może pozbawiać nas ważnych, ludzkich aspektów w komunikacji marek. Magdalena pokaże Ci, jak komunikując się – może nie zawsze idealnie, ale za to skutecznie – brandy budują silniejsze relacje z klientami.

Zmiany w komunikacji skierowanej do kobiet w ostatnich latach. Jak pisać i mówić na miarę 2023 roku?

Anna Boenish (More Bananas)

🕰️ Anna Boenish z More Bananas zabierze Cię w podróż przez historię komunikacji, która ma tak wielki wpływ na nasze codzienne życie. Prelegentka podpowie Ci, jakich stereotypów unikać w dzisiejszych czasach.

Zwiększanie sprzedaży w e-commerce z wykorzystaniem technologii AI

Arkadiusz Król (Shoper)

Według Harvard Business Review 92% firm deklaruje zwiększone inwestycje w narzędzia wspierane przez AI, ale tylko 18% z nich doświadcza realnego wzrostu i zwrotu z tych inwestycji 🤯. Arek analizuje ten paradoks i sugeruje, co zrobić, żeby z powodzeniem używać sztucznej inteligencji.

Sztuczna inteligencja a SEO, czyli jak algorytmy Google używają AI?

Anna Sarysz (ICEA Group)

Co się stanie z SEO w erze sztucznej inteligencji? Jak Google korzysta z algorytmów AI? Koniecznie obejrzyj ten film, jeśli chcesz znaleźć odpowiedzi na te pytania. 🤖 Zobacz, jak AI w SEO może zrewolucjonizować Twój biznes online. Poznaj zalety i wady sztucznej inteligencji i dowiedz się, do czego wykorzystać narzędzia AI, by usprawnić swoją pracę.

AI jako członek zespołu. Wykorzystanie sztucznej inteligencji w pracach marketingu i PR

Kamil Ligienza (Akademia Górnośląska)

Odkryj zawiłości marketingu, od jego narodzin do czasów współczesnych, gdzie algorytmy odgrywają coraz większą rolę w działaniach promocyjnych. Poznaj przydatne definicje, rodzaje AI marketingu, a także wady i zalety narzędzi.