Z marketingiem związany zawodowo od ponad dziesięciu lat, doświadczenie zdobywał zajmując się komunikacją marketingową ogólnopolskich spółek – operatora międzynarodowych linii autokarowych oraz jednego z największych polskich operatorów logistycznych. Marketingiem internetowym zajmuje się od 2010 roku, posiada Certyfikaty Google Ads. W jednej z wiodących agencji marketingu internetowego było odpowiedzialny za tworzenie i realizację optymalnej strategii SEM, komunikację i prawidłowy przebieg wszelkich podejmowanych działań w zakresie współpracy przy kampaniach dla klientów z branży finansowej i odzieżowej. Od początku swojej pracy edukował i szkolił swoich klientów, po to żeby lepiej rozumieli świat reklamy internetowej. Od 2015 roku jest zaangażowany w organizację projektu Google Internetowe Rewolucje, w czasie którego tysiące polskich przedsiębiorców z skorzystało ze współpracy z dedykowanymi doradcami w zakresie marketingu internetowego.
Paweł Bilczyński
Biografia
Wystąpienia
OMD 2020